1.Wanneer wordt mijn pakketje bezorgd?
Heb je je bestelling geplaatst voor 15:00 uur? Dan wordt je pakketje dezelfde dag meegegeven met PostNL. Normaal worden 98% van alle pakketjes de volgende werkdag bezorgd.
Soms duurt de bezorging bij PostNL een dag langer. Wij kunnen hier helaas niets aan doen.
Vaak kunnen we bestellingen geplaatst tussen 14:00 en 16: 00 uur ook nog dezelfde dag meegeven met PostNL. In drukke tijden zal dit helaas niet lukken, bestel dan op tijd.
Let op! Heb je je bestelling geplaatst op vrijdag na 14: 00 uur dan wordt je pakketje pas op dinsdag bezorgd.
PostNL verwerkt de pakketten op zaterdag en bezorgd niet op zondag en maandag, helaas.
2. Mijn betaling is mislukt, wat nu?
Het kan gebeuren dat er iets misgaat met de betaling. Je order wordt automatisch na 1 uur geannuleerd. Je kunt de bestelling gewoon nogmaals plaatsen.
Is het net het laatste artikel wat je hebt besteld? Wacht dan even tot je bestelling is geannuleerd het artikel komt dan weer terug op voorraad.
Je kunt ons uiteraard ook altijd even een mailtje sturen en wij kunnen dan voor de mislukte betaling een veilig betaalverzoek sturen.
3. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij Zilver Kist kun je op de volgende manieren betalen:
– iDEAL
– Creditcard
– Bancontact
– Paypal
– Bankoverschrijving
4. Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Alle bestellingen, binnen Nederland, boven de €50 worden standaard gratis verstuurd.
Onder de €50 rekenen we €5 aan verzendkosten.
Verzendkosten buiten Nederland
België verzendkosten €9 track&trace
Europa verzendkosten €14.50 track&trace
Alle pakjes worden met een traceercode verstuurd.
5. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Is je bestelling verstuurd met een traceercode dan ontvang je deze code binnen 24 uur nadat je bestelling is verstuurd.
6. Kan ik een artikel omruilen
Wil je een artikel in een andere kleur of in een andere maat?
Je kunt dit artikel aan ons retourneren, het geld wordt teruggeboekt naar je rekening. Het artikel wat je wenst te ontvangen kun je opnieuw bestellen in onze webwinkel.
Ruilen kunnen we helaas niet. We zijn een voorraad gestuurde webwinkel. We kunnen niet een artikel voor je vasthouden tot we je retour hebben ontvangen.
7. Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Is je bestelling niet wat je ervan had verwacht? Heel jammer maar geen probleem. Je heb een zichttermijn van 14 dagen.
Retourneren is niet moeilijk.
Heb je een account aangemaakt? Meldt je retour dan eenvoudig in my account. Heb je geen account aangemaakt stuur ons dan een bericht via de klantenservice. Vermeld hierbij wel je ordernummer zodat wij je retour snel kunnen verwerken.
Stuur dan het artikel met (eventuele) labels, niet gedragen , onbeschadigd en inclusief je pakbon retour naar:
Zilver Kist
Novemberstraat 65
1335 EZ, Almere
Zodra wij je retour in goede staat hebben ontvangen storten wij het geld terug naar de rekening waarmee is betaald.
Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
Stuur de artikelen die je wenst te retourneren in één zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt. Niet-identificeerbare retourzendingen worden waar mogelijk teruggestuurd naar de afzender.
Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening.
8. Kan ik een outlet / sale artikel retourneren?
Ja, ook outlet en sale artikelen kunnen geretourneerd worden. We geven geen garantie op outlet artikelen. De artikelen kunnen alleen retour mits ongedragen en voor oorbellen alleen in gesloten gesealde verpakking.
9. Mijn bestelling klopt niet, wat nu?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via my account of als je geen account hebt via de klantenservice.
Op werkdagen nemen wij zo snel mogelijk contact met je op voor een passende oplossing.